I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 26 February 2012

MUngKIn iNi yAnG tErAkHiR KaLiNyA..

assalamualaikum reader[s]

arh takut  nie.. baterry lappy da lowbate..so,,kena taip laju2 nie..actually judul crta aku kali ni "MuNgKiN iNi yAnG tErAkHiR kAlInYa" tu utk laman sosial iaitu fb yg takkan pernah ku sentuh lagi insyallah!! n tidak ketinggalan belog yg tidak seberapa ni juga akan aku biarkan utk selama2nya!! insyallah doakan sak aku berjaya ya..^_^

oke mesti bnyak yg ter confused kan kenapa aku nak bye2 fb ngan blogger nie secara tiba2..oke aku dah berumur 17 thun oke.. ulang suara 17 tahun..maksudnya thun nie jugak la exam sebenar tu menguji aku.. SPM!! tak sanggup rsanya nak sebut perkataan 3 huruf tu.. dag dig dug trus jantung wehh!! yala..aku ndak ready lagi exam da dekat amacam nie.. maybe org ckp ala lama lagik la..bulan NOvember..yg ckp lama tu ndak gila ka?? tggal brapa bulan jak lagi?? dala topic lebih 10  dalah 9 subjek..arh ambek engkau 90 topic lebih kena blajar...arh masih lama ka??

itu juga la objektif utama aku nak tinggalkan laman sosial selepas ini!!  aku nak belajar belajar n belajar..aku pown da keinginan nak masuk Universiti or what kind of school la after this!! so kepada kwan2 yg da kureng senang ka..baccat ka ma aku..sorry bnyak2 sepanjang kehadiran  aku dlam industri per facebook kan nie..haha..dlm dunia nie klu nak idup ndak perlu kwan sgt.. kta kena berdikari sikit!!

1 hal kita kena ingat dlam dunia nie.. takkan pernah ada org yg bole merubah kita..jika,,kita sndri tdak inginkan perubahan!!!kata2 terakhir dari diriku yg humble n tak seberapa nie.. *SeLmAt TiNgGaL fAcEbOoK aNd bLoGgEr*
 i'm gonna misz ue!!

No comments:

Post a Comment