I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 27 January 2012

aku sayang kau.

 assalamualaikum reader[s]

aku tension betol la akhir2 nie..aku betol2 tak sangka semua bole jadi mcm nie?? aku berharap yg dy akan slalu dgn aku sampai bila bila..tp sekali lagi hati ni salah menilai :(
sakitnya hati ni bila d buang..perihnya hati ni bila d tggalkan...aku cuma nak ko fhaam,,kita da smpai thap ni,,knpa masih nak sia sia kan aku?? arh

mungkin memang salah aku coz trlalu berharap ngan ko!! tp aku cuma manghrapkan yg terbaik..cuma yg terbaik..dan aku ingat,,ko bole wujudkan semua impian aku..wlupun kita jauh,,tp aku tau aku kan tetap syg kau.dan milik kau..aku rindu semua kenangan kita,,aku takkan buang semuanya..

1 hal lagi,,aku tak dpat lupakan kau wlu mcm mna sklipun aku cuba..cuma sebab kau,dan cuma kau,,
semua kenangan kita akan aku simpan :)
ice cream strawberry,, dan semuanya.. aku tak mampu untuk lupakan kau..
maaf :'(

No comments:

Post a Comment