I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 29 January 2012

Kembali Senyum.. (tanpa kau)

 selepas incident ari tu..aku sedar,aku da bnyak berubah..aku sedar aku tak spatutnya buat semua tu..tak da faedah juga kan aku nak truskan semuanya..aku tak la se desperated tu rsanya..huhu

 Aku yakin lepas nie,,aku mesti bole senyum lagi mcm biasa..wlupun tanpa dy..tp ada jga yg aku risaukan,,aku takut yg aku akan jadi bencikan ***** cuma gara-gara benda  remeh mcm nie.huhu

 by the way,,aku kena kuat untuk hadapi semua nie kan..aku perlu bangkit dri kekalahan nie..aku sedar,aku ini kelemahan aku..tp,tak bermaksud yg aku akan seterusnya kalah bila berhadapan dgn mslah nie lagi..

 Ila,cim,cimok or apa2 la yg org gelar aku..aku akan jadi yg dulu...aku sedar,,aku da bnyak berubah skrg..muda-mudahan aku dapat lakukan apa yg aku mawu..amin :)

     apa yg aku tawu skrg,,aku cuma nak senyum (tanpa dy)..



No comments:

Post a Comment