I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 4 January 2012

back to school :)

assalamualaikum reader[s]


ala macam biasa la..aku takkan updates blog nie selagi tak da crta menarik atau pun isue2 yg bole buat org tertarik tuk baca blog aku nie..oke2 back to the original purpose aku cuma nak crta tentang skola yg da buka nie.. :)



arh..da tgok pic tu?? selamat kembali ke sekolah ya suma.. amboi bukan main lagi aku arh..yg aku nie.da ready ka nak masuk skola??
harap2 da ready la..haha..ala aku bukan apa..aku malas la klu nak tggu bas pagi2 tu..hurm 
arh tgok tu..da la bas datang lambat..aku yang menunggu nie sampai mawu gila pun ada jga kadang2,,haahha :P
tp klu bas da dtg awal tu oke la skit coz bole semangat skit..semangat mende?? hahah :P


bila da dalam bas lagi la problem..bas tu da penuh..tp paccik driver tu still bole ambik penumpang lain..`gila ke apa paccik nie..org dlm bas tu da mkn ikan asin dy masih bole relax..' pening pala den :P
arh aku da ckp kan..tak cya..bgtu la keadaan penumpang dlm bas skola kmi suma tu..sabar jak la...da sampai skola jumpa ngan kawan2 oke la..happie pulak kan..tp tyme ckgu da msuk mengajar..hah ambek kau..kaw2 kau kena :P
pening da pala kita nie..ckgu nie pagi2 da marah2..sabar ckgu.1st day skola lagi nie.. hahaha. :P
bila da kena marah oleh ckgu..arh mula la kta mlas bgi tumpuan d kelas tu nt..hurmmm tak fham aku. :P


bila ada homework,,dekat skola bukan main lagi excited,`bagi la ckgu homework..klu bole bnyak sikit arh..da lama cuti nie ckgu,,bila da bagi..apa jadi? satu habuk pun tarak.
kita kemana?? homework kemana?? arh tak bole jawab kan?? haha..aku pun tak d apat jawab sbnarnya .wkwkw..by de way..suma tu adalh rekaan semata2 k..jgn percya..kta kena g skola bljar  untuk dapat grade tu,, 
oke la petang pun da larut nie..hahah aku out dulu la k..tuk korang suma tu..oyar lupa..tuk aku jga..

2 comments:

  1. wha, its to many pic.. baca sikit ada pic.. erm..??

    ReplyDelete
  2. @az iit to much?? i dont think so la ..by de way ,,thanks for de komen.

    ReplyDelete